پدر افشين قطبي:دوست دارم پسرم در ايران بماند

 

پدر افشين قطبي گفت: خود افشين هم از پيوستن به باشگاه‌هاي ژاپني ناراحت است و دوست دارد همچنان در ايران کار کند.


 

پدر سرمربي تيم ملي فوتبال ايران پس از پيروزي 3 بر صفر ايران برابر امارات گفت: از اين برد خيلي خوشحالم و اميدوارم آن‌ها در آينده هم موفق باشند.

او گفت: در روزهاي گذشته فرصت نداشتم تا با افشين صحبت کنم. با اين حال از نتايج به دست آمده تيم ملي و موفقيت‌هاي او بسيار خوشحالم. اميدوارم که اين تيم در ادامه مسابقه‌ها هم موفق باشد و به قهرماني برسد.

پدر قطبي با اشاره به پيوستن پسرش به باشگاه شيميزو اسپالس ژاپن در پايان جام ملت‌هاي آسيا گفت: افشين هم از اين موضوع ناراحت است؛ من هم همين طور. از خدايم است که او را راضي کنم که در ايران بماند. خودم دوست دارم که در ايران بماند و همين جا کار کند. او هم همين نظر را دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 29 دی 1389برچسب:, | 23:40 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |